ورد پرس چه مزايايي دارد؟

مشاوره و انتخاب رشته كنكور سراسري

ورد پرس چه مزايايي دارد؟

 

۱. وردپرس رايگان و اوپن سورس است 

وردپرس رايگان و اوپن سورس است

وردپرس يك نرم افزار رايگان است. اين بدان معناست كه شما براي بارگيري، نصب، استفاده و اصلاح نياز به پرداخت پولي نداريد تا با نيازهاي شما مطابقت داشته باشد مي‌توانيد از آن براي ايجاد هر نوع وب سايت استفاده كنيد. در حالي كه خود نرم افزار وردپرس رايگان است ، براي نصب آن به يك نام دامنه و هاستينگ وب نياز داريد.

نام دامنه آدرس وب سايت شما در اينترنت است. اين چيزي است كه كاربران شما در نوار آدرس مرورگر خود براي دسترسي به وب سايت شما تايپ مي‌كنند.

(به عنوان مثال amanjacademy.com).

هاستينگ وب، خانه‌اي است كه وب سايت شما در آن ذخيره مي‌شود.

 

وبسايت شما ميتواند راه خوبي براي راهنمايي مخاطبان، آگاهي بخشي به جامعه و همچنين كسب درامد باشد.

 اين فرآيند قطعا به صورت خودكار اتفاق نمي‌افتد و بازديد كنندگان با رعايت نكات و استفاده از يك سري استراتژي‌هاي مشخص تبديل به مشتري خواهند شد.

 

 

۲. وردپرس با مضامين و افزونه‌هاي مختلف 

افزونه‌هاي وردپرس

بخش زيادي از افرادي كه از WordPress استفاده مي‌كنند نه طراح وب هستند و نه برنامه نويس. در حقيقت، اكثر افراد بدون هيچگونه آگاهي قبلي از طراحي وب سايت ، از WordPress استفاده مي‌كنند. براي افراد غير حرفه‌اي، وردپرس راه حل مناسبي است. زيرا هزاران قالب وب سايت رايگان وجود دارد كه مي‌توانيد انتخاب كنيد. يك تم وردپرس مناسب تقريباً براي هر نوع وب سايت (اعم از وبلاگ، سايت تجاري يا فروشگاه آنلاين) وجود دارد.

قالب‌هاي وردپرس به راحتي قابل تنظيم هستند زيرا بسياري از آن‌ها با پنل گزينه‌هاي خاص خود همراه هستند و به شما امكان مي‌دهند رنگ‌ها را تغيير دهيد، لوگو را بارگذاري كنيد، پس‌زمينه را تغيير دهيد، اسلايدهاي زيبا ايجاد كنيد، و بدون نياز به نوشتن كد آن را با توجه به نيازهاي خود شخصي‌سازي كنيد.

 

همچنين مي‌توانيد با استفاده از افزونه‌ها قابليت شخصي‌سازي را به سايت وردپرس خود اضافه كنيد. افزونه‌هاي WordPress مانند برنامه‌هايي براي وب‌سايت شما هستند كه مي‌توانيد از آن‌ها براي اضافه كردن ويژگي هاي پيشرفته مانند تجزيه و تحليل، فرم‌هاي تماس، لوكيشن و موارد ديگر استفاده كنيد.

درست مانند قالب‌ها، هزاران پلاگين رايگان و پريميوم براي استفاده شما وجود دارد.

گذشته از اضافه كردن قابليت هاي اضافي، برخي از افزونه‌هاي وردپرس به شما امكان مي‌دهند وب سايت خود را به يك پلتفرم كاملاً جديد تبديل كنيد.

 

 

۳. وردپرس سئو دوست است 

 

وردپرس با كد‌هاي داراي استاندارد تطابق و درجه‌ي بالا نوشته شده است و مي‌تواند كلمات ارتباط متنيِ مفهومي‌اي ايجاد كند. به عبارت ديگر، اين مساله موجب مي‌شود گوگل و باقي موتور‌هاي جست‌وجو عاشق وردپرس باشند! به همين دليل سايتهاي وردپرس تمايل به رتبه بالاتر از سايرين در موتورهاي جستجو دارند.

در طراحي، وردپرس از نظر سئو بسيار دوستانه است. همچنين مي‌توانيد از افزونه‌هاي  SEO WordPress  براي بهينه‌سازي وب سايت خود استفاده كنيد.

 

۴. مديريت وردپرس آسان است

مديريت وردپرس

وردپرس مجهز به سيستم مديريت به روزرساني داخلي است. اين به شما امكان مي‌دهد افزونه‌ها و مضامين خود را از درون داشبورد مدير وردپرس خود به‌روز كنيد.

همچنين در صورت وجود نسخه جديد وردپرس، وردپرس به شما اطلاع مي‌دهد، بنابراين مي‌توانيد سايت خود را با يك كليك ساده بر روي يك دكمه به‌روز كنيد.

به منظور مراقبت از داده‌هايتان از هر گونه از بين رفتن تصادفي و يا هك شدن، مي‌توانيد به راحتي از يك پلاگين بكاپ‌گيري وردپرس استفاده كنيد تا به صورت خودكار نسخه‌‌هاي پشتيبان تهيه كرده و اون‌هارا توي هر محل دلخواهي ذخيره‌سازي كنيد. همچنين مي توانيد سايت وردپرس خود را با برنامه‌هاي تلفن همراه وردپرس مديريت كنيد.

 

۵. وردپرس بي خطر و ايمن است

 

وردپرس با در نظر داشتن امنيت ساخته شده است و براي اجراي يك وب سايت يك سكوي بسيار امن و مطمئن در نظر گرفته مي‌شود. با اين حال، درست مانند دنياي واقعي، اينترنت مي‌تواند مكاني نامشخص باشد.

 

۶. وردپرس مي‌تواند انواع مختلف رسانه را مديريت كند

انواع مختلف سايت هاي وردپرس

وردپرس فقط به نوشتن متن محدود نمي‌شود و با يك آپلودكننده‌ي داخلي همراه است كه مي‌تواند فايلهاي صوتي و تصويري و ويدئويي را كنترل كند.

وردپرس از وب سايت‌هاي فعال شده با oEmbed پشتيباني مي‌كند، به اين معني كه مي‌توانيد ويديوهاي يوتيوب ، عكس‌هاي اينستاگرام، توييت‌ها و صدا Soundcloud را فقط با قرار دادن URL در ويرايشگر پست WordPress جاسازي كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.