استفاده از سيستم هاي يادگيري ماشين امروزه به عنوان يك ابزار كمكي بسيار قدرتمند براي مديران ماركتينگ و بازارياب هاي ديجيتال محسوب مي شود.
شما ميتوانيد از سيستم هاي مبني بر ماشين لرنينگ براي آناليز رفتار مشتري، جمع آوري اطلاعات مشتري و در نهايت تدوين استراتژي براي رفتار آينده مشتري استفاده كنيد. بررسي اين اطلاعات و تدوين راهكار با توجه به آن، شما را نسبت به رقبا بسيار پيشتاز خواهد كرد.
شما با توجه به اين اطلاعات مي توانيد بازده سرمايه گذاري بازاريابي خود را با استفاده از پيش بيني رفتار مشتريان بالقوه به خوبي افزايش دهيد، در بودجه بازاريابي و شناخت كانال هاي بازاريابي كم بازده خبره شويد و در نهايت وفاداري مشتري را به برند و كسب و كار خود افزايش دهيد، چيزي كه به نظر من در يك كسب و كار مهم تر از ارائه يك محصول جديد ميباشد.
علي سخا / آكادمي آمانج
- سه شنبه ۱۰ تیر ۹۹ | ۱۴:۵۷
- ۵۹ بازديد
- ۰ نظر